Виховна робота

Головна мета виховання учнів школи на сучасному етапі - створення належних умов для пошуку, виховання і розвитку інтелектуальних, художніх, спортивних здібностей обдарованої учнівської молоді. 
            Основними ключовими напрямками є: створення сприятливих умов для особистісного ставлення та всебічного розвитку кожної дитини; пріоритетний напрямок національно-патріотичного, родинного і громадянського виховання, спрямоване на формування активного громадянина, підвищення рівня правової культури учнів.  

Організація виховного процесу в школі
    
    Організація виховного процесу в школі склалася в чітку систему, яка забезпечує розвиток особистості учня через навчальну  і суспільну діяльність, тому що саме в ній росте самосвідомість, відповідальність, підвищується рівень вихованості.     Діяльність  психологічної служби, правового лекторію, класних і загальношкільних батьківських зборів – тісно пов’язані між собою види цілеспрямованого впливу на особистість, дозволяють адміністрації школи, класним керівникам , викладачам впливати на процес виховання. 

          Проблемна тема з виховної роботи: «Компетентнісний підхід  у виховному процесі»  (в контексті науково-методичної проблеми школи). Впроваджується третій рік, розрахована на п'ять років. 

Структура виховної роботи.

Педагогічний і учнівський колективи школи здійснюють  роботу за такими напрямками:
  • ціннісне ставлення до себе;
  • ціннісне ставлення до людей;
  • ціннісне ставлення до природи;
  • ціннісне ставлення до мистецтва;
  • ціннісне ставлення до суспільства і держави;
  • ціннісне ставлення до праці;
  • профорієнтаційна робота. 



Немає коментарів:

Дописати коментар